FAQ
Mire valók az illatosított olajok?
A mosóolajok alapvetően olyan illóolajok, amelyeket az öblítőszerek helyettesítésére szántak. Az illat és a lágyság hatása tovább tart, akár több hónapig is.
Hogyan használják a mosóolajokat?
A mosóolajokat a következőképpen adagoljuk: 5 ml olaj /5 kg ruhaneműre/ az öblítő rekeszbe. Az olajokat az öblítő helyettesítőjeként használják. Az olajon kívül a mosószert is külön rekeszben kell hozzáadni.
Hogyan kell kimérni az 5 ml-t?
Használjon körülbelül 5 ml-es illatolaj kupakot. Mosás után csodálatos illatú ruhaneműkben gyönyörködhetsz, amelyek nemcsak a ruhatáradat, hanem az egész háztartást megtöltik.
Mire kell figyelni?
Olajt CSAK az öblítő rekeszbe szabad adagolni. Ne öntse a mosógép dobjába, és ne használja más készülékekben.
Mosóolajok is használhatók szárításhoz?
Ha azt szeretné, hogy a ruhanemű szárítógépben való szárítása után is kellemes illatú legyen, kövesse az utasításokat. Adjon hozzá néhány csepp olajat egy régi szövetdarabhoz, amelyre már nincs szüksége. Helyezzen egy ilyen szövetdarabo(ka)t a szárítógépbe a ruhákkal együtt. Soha ne öntsön olajat közvetlenül a ruházatra vagy más felületre, mindig válasszon egy ruhadarabot vagy papírt a szárításhoz. Szárítás után a ruha finom, puha és tökéletesen illatos lesz. Ha beteszi a szekrénybe, az illata több hónapig kitart.
Hol készülnek a mosóolajok?
A mosóolajokat Olaszországban gyártják.
Van kedvezményed a Vonavy Domovra?
Nem biztosítunk kedvezményt. Különféle versenyekre fókuszálunk értékes nyereményekért, vásárlási ajándékokért és egyéb lehetőségekért.
Milyen szállítási lehetőségek állnak rendelkezésre?
A jelenleg elérhető szállítási lehetőségek a következők:
GLS - 3,90 €
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Online fizetés – Shoptet Pay
Mennyi az átlagos szállítási idő?
Az átlagos szállítási idő 2 munkanap.
Hogyan kell eljárni termékpanasz esetén?
A vevő bármikor gyakorolhatja a kereset benyújtásának jogát személyesen az eladó bármelyik fiókjában, ahol a reklamáció átvétele az ügy természetéből adódóan lehetséges, vagy az eladó székhelyén, vagy harmadik személyen, például szállítócégen, futáron keresztül. szolgáltatások, Szlovák Posta stb. Az eladó azt javasolja, hogy a vevők a reklamációs űrlapot használják panasz benyújtásához. Az említett űrlap ingyenesen elérhető a www.vonavydomov.eu oldalon
Reklamáció esetén a reklamált termék vagy szolgáltatás Eladótól történő megvásárlását igazoló számla vagy egyéb bizonylat csatolása szükséges. Az eladó azt tanácsolja a vásárlóknak, hogy reklamáció esetén írják le a termék vagy szolgáltatás hibáját.
Abban az esetben, ha a Vevő a terméket vagy a szolgáltatást nem személyesen hirdeti meg, az Eladó javasolja, hogy a terméket a termék hibájának részletes leírásával és a termék Eladótól történő megvásárlását igazoló okirattal (pl. fizetés, pénztárgép, jótállási jegy) az igénylési folyamat felgyorsítása érdekében .
Reklamáció esetén javasoljuk az áru ajánlott levélben történő elküldését. Az eladó nem javasolja az áru utánvétes küldést, mert az ilyen küldeményeket az eladó nem fogadja el.